Thursday, 13 November 2014

Menara Taipei 101

Salah satu tempat yang mmg dalam bucket list ialah Menara Taipei 101. menara ni memang cantik dan pernah menjadi menara paling tinggi di dunia mengalahkan Menara Petronas dan sekarang dikalahkan oleh Burj Khalifa ( juga ada dalam bucket list) tak taule bila nak sampai. .


okcat in Taipei
sampai2 angin tiup bukan main lagi sampai risau ni nak taufan ke?? dahle nak naik bangunan tinggi tp Alhamdulillah takde apa2. Tiket boleh beli di kaunter NT500

i like
berdengung telinga naik lif terlaju ni





ini lah yang menstabilkan menara ni apabila angin kencang


Yang menarik boleh beli poskad dan setem di kaunter dan terus pos dekat mailbox ni. Merah dan hijau sama je dia kata.* dekat 6 harilah jugak baru sampai Malaysia.








View dr tempat paling atas...kenala letak pagar kan...
Mula- mula dia kata tingkat 91 outdoor ni tak bukak sebab cuaca..*angin kuat. tapi lama2 dah ok dia bagi juga naik.

view paling atas sekali

2 comments:

  1. Taipei !!!! mmg dlm wishlist!
    ntah bila la nak sampai.

    ReplyDelete